Puiki vasaros pradžia

403

Vos pasibaigus mokslo metams, vasarą mes pasitikome poilsio stovykloje „Per aktyvų pažinimą“. Šaunų šeštokų būrį į ją sukvietė mokytojos R. Mocevičiūtė, B. Žemaitienė ir R. Žemaitienė.

Pirmąją dieną mokytojos mums priminė, kad šie metai paskelbti bibliotekų metais. Todėl gavome užduotį paruošti mėgstamiausios knygos reklamą ir išvykome į Marijampolės P. Kriaučiūno biblioteką ir multicentrą. Susitikome su bibliotekos darbuotojomis, kurios papasakojo apie bibliotekininko darbą, knygos svarbą žmogaus gyvenime, aplankėme ten vykstančią nuotraukų parodą. Tačiau didžiausią įspūdį paliko užsiėmimai multicentre. Čia mes patys kūrėme muziką, darėme nuotraukas, piešėme, žaidėme žaidimus, šokome. Po to pasivaikščiojome Poezijos parke, pakeliui į namus sustojome prie Prezidento Kazio Griniaus paminklo, prisiminėme jo gyvenimo, veiklos faktus.

Antrąją dieną išsiruošėme į Šakių kraštą. Šiais metais šakiečiai mini jų kraštiečio, poeto P. Vaičaičio 140-ties metų jubiliejų. Sintautų pagrindinės mokyklos mokytoja R. Bakienė mus maloniai sutiko mokyklos muziejuje, papasakojo apie P. Vaičaičio gyvenimą ir kūrybą. Aplankėme jo tėviškę, kapą, paminklą miestelio centre, jo sodintą ąžuolą. Iš Sintautų pasukome Plokščių link, kur stebėjomės brisdami unikalia Vaiguvos gatve – upe. Aplankėme dar vieną gamtos stebuklą – Šventaduobę, atsigaivinę šaltinio vandeniu kelionę baigėme Sudarge. Čia žavėjomės nuostabiais panemunės vaizdais nuo penkių piliakalnių, sužinojome šio krašto istoriją.

Pati įspūdingiausia diena buvo trečioji – kelionė į Anykščius. Apsilankėme „Paukščių take“, Siauruko stotyje – muziejuje, prie Puntuko akmens ir Lajų take. Ypatingą įspūdį paliko rogučių trasos išbandymas, žilvičių labirintų įveikimas. Pailsėję, kopėme į Anykščių bažnyčios bokštą ir „Laimės žiburį“, kur aplankėme J. Biliūno kapą, Anykščių šilelį. Prisiminėme mūsų skaitytus J. Biliūno apsakymus. Nuvargome, bet sužinojome ir pamatėme daug įdomaus.

Ketvirtąją dieną leidomės lankyti panemunės pilių ir dvarų. Didelį įspūdį paliko Raudondvario dvaras, Veliuona, Raudonė ir Panemunės pilis.

Paskutiniąją dieną vykome į Druskininkus. Nesugadino nuotaikos nei atšalęs oras, nei lietus. Pakeliui grožėjomės Merkinės apylinkėmis. Aplankėme muziejų „Girios aidas“, o jėgas atgavome vandens pramogų parke.

Labai dėkojame mus lydėjusioms mokytojoms: B. Žemaitienei, R. Mocevičiūtei, R. Žemaitienei, kavinės „Paparčio pavėsyje“ virėjoms. O kad galėjome tiek daug pamatyti, sužinoti, patirti malonių įspūdžių, nuoširdžiausiai dėkojame mūsų nuolatiniams rėmėjams A. Bučinskui, M. Daugialai, N. Kulik. Ši stovykla yra puiki vasaros pradžia.