Savaitraščio archyvas

2012-05-11 (66)
2012-04-27 (84)
2012-04-13 (148)
2012-03-30 (40)
2012-03-16 (108)
2012-03-05 (68)
2012-02-17 (45)
2012-02-03 (129)
2012-01-20 (210)
2012-01-06 (205)
2011-12-23 (111)
2011-12-09 (187)
2011-11-25 (156)
2011-11-11 (71)
2011-10-28 (74)
2011-10-14 (125)
2011-09-30 (176)
2011-09-16 (256)
2011-09-02 (90)
2011-08-05 (38)
2011-07-22 (18)
2011-07-11 (51)
2011-06-21 (73)
2011-06-10 (47)
2011-05-27 (44)
2011-05-13 (34)
2011-04-29 (28)
2011-04-15 (23)
2011-04-01 (49)
2011-03-18 (103)



2012 gegužės 11 d.

KRL_120511.jpg

Laikraščio numerį galite parsisiųsti čia.


Komentarai

Jūsų komentaras:

Vardas (privalomas)
El. paštas
Komentaras

2012 geguzes 20, 19:39:31
.funda MENTA lu
Baisi, juoda, kraujuota,
Bejausmė, negyva.
Be sąžinės, be proto,
„mentovska“ Lietuva.
Per ašaras, per kraują,
Atbukusiais veidais.
Guminių kulkų salvėm,
„ji“ į namus ateis.
Kurčių mankurtų puotoj,
Į purvą suminta.
Išniekinta, išduota,
Vaikystė ir Tauta.
(Remigijus Paciukonis)
2012 geguzes 20, 19:19:47
Xxx
Butent, kad ne pinigai, o vaikas.Man kaip moteriai butu uz viska svarbiau mergaite, as diena ir nakti buciau prasedejusi prie Vensku duru, ir ja atsiemusi... Ir is vis jos niekada niekam nebuciau davusi
2012 geguzes 20, 14:42:11
ASIMERKITE
Nei vieno žodžio neparašiau Garliavos tema. Dabar , įsigilinus į situaciją , pamačius vaizdus ir išgirdus žmonių nuomones, galiu pasakyti, kad žmonės ,kurie čia rašo ,,paklodes\" gindami Stankūnaitę, turės labai nusivilti, nes tiesa turi nugalėti. Daug aiškindami bando pateisinti Stankūnaitės elgesį. Jei turit vaikų ar anūkų, plačiau atverkit akis, paanalizuokit pagaliau, kas valdo LIETUVĄ?!
2012 geguzes 20, 14:37:52
Ašai
kai vaikas verkia, rėkia be perstojo 10 min., po to, kad ir apsiraminęs dar vis kūkčioja, negali laisvai be užsikirtimų kalbėti.Kaip paaiškins visažinis ,,, , kad mergaitė mašinoje jau buvo rami. Jei mergaitė džiaugėsi patekusi pagaliau pas mamą, ką ji pirmiausiai darytų? Stipriai stipriai apsikabintų savo mamą ir jos nepaleistų. Kur mergaitės džiaugsmas buvo? kažkas čia ne taip. Gal ir šiuo klausymu galite pasidalinti ,,, .
2012 geguzes 20, 12:28:55
Ai,
kalbėkitės su savimi. Jums gerai sekasi.Tiesiog gaila laiko
2012 geguzes 20, 10:18:16
,,,
Kodėl galvojat, kad pinigai svarbiausia. O kur paminta garbė ir orumas? Kur nemigo naktys, gyvenimas be gyvenimo - su apsauga, be teisės gyventi laisvai, keliaujant, turint draugų ir draugių, dalinantis kasdienybe su savo nuosavu vaiku?
Ar bent įsivaizduojat kokį pragarą praėjo Stankūnaitė, jei ji iš tiesų nekalta? Visą šitą šmeižtą, gąsdinimus, negalėjimą matytis su vaiku, kai tokią galimybę ji turėjo. Tai prigimtinė mamos ir vaiko teisė, duota nuo dievo. Ką psichologiškai reiškia kiekvieną kartą praeiti pro įsiutusią, ją suplėšyti pasiruošusią minią, einant pas savo vaiką, kuris jau iš anksto būna prikusytas ir primokytas prieš mamą. Ką reiškia apie save, savo seserį, draugus, tėvus skaityti šlykštybes internete, jei esi nekaltas?
Stebėdamas šią istoriją visada prisimenu ispanų kiną su Penelope Kruz parindiniame vaidmenyje, kai filmo gražuolei herojei, likus našle, miestelėnų ji mirtinai užmėtoma akmenimis, nes miestelio moterims ėmė vaidentis, kad jų vyrai lanko tą našlę. Filme į tą puolimą įsijungia beveik visas miestelis, t.t. mokytojai, burmistras, vienuolės, kunigas. O ta moteris kalta tik tuo, kad labai graži, kad vyrai ją grįžę į namus pagirdavo savo žmonoms. Tačiau našlė nieko bendro neturėjo nei su tais miestelio vyrais, nei aplamai su paleistuvyste. Pamenu anonsą, kad filmas pastatytas pagal tikrą istoriją...
Negi manote, kad žmonės kreipdamiesi į Strasbūro teismą Lietuvą paduoda tik norėdami pasipinigauti? Labai siaurai galvojat. Pagalvokit, kai Lietuvos teisėsauga tokia bejėgė, ką reiškia žmogui iš Europos žmogaus teisių teismo išgirsti, kad jis nekaltas, kai tai pasakoma ant visos Lietuvos, pasaulio.
Šioje istorijoje tikrai yra kitų dalykų, svarbesnių už pinigus. Tuomet lygiai taip pat galima sakyti, kad Venckienė nenori atiduoti mergaitės taip pat dėl pinigų. Juk mirus Kedžiui, ji teisėta tėvo turto paveldėtoja. Su kuo vaikas augs, tas ir disponuos palikimu. Manau, kad ne pinigai šioje istorijoje svarbiausi abiems šalims. Stankūnaitė Stasbūre nori įrodyti, kad ji nekalta, o Venckienė negali sau leisti pralaimėti, kai tiek toli nueita su šia, mano manymu, labai profesionaliai teisiškai sufabrikuota istorija. O kas liečia mergaitę - ji labiausiai man ir rūpi, labiausia jos man gaila. Gaila prarastos vaikystės, galimybės augti tarp bendraamžių, atimtos galimybės sėdėti mokyklos suole, turėti geriausią klasės draugę, galimybės mokslo metų pabaigoje išvažiuoti su draugais į kelionę, sportuoti, lakstyti, lankyti parduotuves ir pramogų arenas. Mergaitė svajoja apie maudynes baseine, apie triušiuką, kurį nori auginti. Beje, kodėl Venckienė jai jo iki šiol nenupirko?
Ir pačiai Venckienei ne vaikas rūpi, o kažkaip, kažkokiu būdu laimėti šį nešvarų ir nesąžiningą karą, kurį pradėjo jos brolis, nes pralaimėti ji negali. Jie niekada ir niekur nepralaimėdavo. Negali sau leisti, kad neturtinga, išsimokslinti nesuspėjusi, įtakingų tėvų neturinti mergina ją, visagalę teisėją, nugalėtų.
......................
Vokietijoje daug buvo žmonių, šventai tikėjusių Hitleriu.
Po karo buvo žmonių, tikėjusių Stalinu ir pateisinančių tai, ką jis darė...
Šiandien kažkas iš Kedžio istorijos ir Venckienės veiksmų taip pat padarė kultą. Lietuvai šiandien dėl daug ko skauda. Todėl tie, labiausiai pažeidžiami, nukentėję nuo neteisybės Lietuvoje, Klonio gatvėje protestavo ne tik dėl mergaitės, bet ir dėl visko, kas skauda, kas neteisinga.
Šiandien Lietuvoje tokia situacija, kad kiekvienas iš mūsų galime būti be jokios kaltės pasmerktas ar pamintas,kieno nors pageidavimu ar užsakymu. Deja, taip. Galingas tas, kas turi padėtį, politikų ir tesėsaugos užnugarį, pinigų...
Tačiau yra toks faktorius, kaip sąžinė. Akistatoje prieš ją mes visi vienodi. Sąžinės balsas mumyse arba prabyla, arba miršta amžiams. Tai priklauso nuo vertybių, įskiepytų mūsų artimųjų, atsineštų iš šeimų, gautų per genus.
2012 geguzes 20, 08:33:26
Xxx
Man tai jau darosi panasu i Stankunaites ir jos advokato pasipinigavima, jei mamai butu svarbu mergaite, tai atsiemus viska uzbaigtu, jei nerupetu visi pasaulio turtai, o dabar bylos su kompensacijom pries Venskiene, bylos Stastbure, Tai naujas budas pasipinigauti. Jei Stankunaitei rupi tik mergaite tai lai baigia viska ir kuo greiciau tuo geriau, nes tampydama mergaite po teismus daro ir toliau jai zala.
2012 geguzes 19, 21:39:59
Žmogau,
tikrai nežinau kaip Jūs susijęs su Stankūnaite (iš Jūsų teksto), tačiau nereikia nervintis. Jūs turite savo nuomonę, mes jos nekvestionuojam, neįžeidinėjam. Prašom - turėkit. Mes turime savo nuomonę - priimkit be pykčio. O esmę ir vėl pamiršot - MERGAITĖ.
2012 geguzes 19, 20:39:13
,,,
pedofilija neišgalvota, ji yra. Skaitome ir apie teismus, ir apie nuteistus. Net tėvai prievartauja savo vaikus, ką tik už tai buvo nuteistas vienas tėvas. Tai patys šlykščiausi ir tuo pačiu slidžiausi nusikaltimai prieš vaikus. Tačiau konkrečia Kedžio pedofilijos istorija aš netikiu.
Pamąstymai dėl keistų šios istorijos mirčių...
Norėčiau, kad kas nors pakomentuotų Plungės rajone įvykusią nelaimę, kai nuo keturračio tiesiai į šulinį stačia galva įlėkė ir nuskendo žmogus. Juk aplink buvo laukai, kiemas, daržas - šitiek erdvės. Imk tu man ir atsitik taip - tiesiai į 1m2 metro šulinį, kai aplink tiek lygios vietos. Nelaimę matė kaimynas, tik niekuo negalėjo padėti - kol ištraukė, žmogus buvo žuvęs. Įdomu, ką apie tokią absurdišką mirtį parašytų Kedžio šalininkai, jei šis žmogus kaip nors būtų susijęs su Garliavos įvykiais? 100 proc. šauktų ant visos Lietuvos, kad jis nužudytas, specialiai ten įmestas. O įvykį matęs žmogus pats būtų apkaltintas žmogžudyste, arba jos dengimu pedofilų užsakymu, ir dar už labai didelius to klano pinigus. Gyvenime būna labai keistų sutapimų, mirčių.
Mano studijų draugo močiutė mirė labai keistomis aplinkybėmis. Visi grįžo po šieno grėbimo namo, prausėsi prie šulinio kieme. Per duris iš kaimiškos trobos išėjo močiutė kviesti visus po talkos pietų. Vos atidarius duris ir jai šūktelėjus, iš už viršutinės laukujų durų staktos iškrito pusplytis ir pataikė tai močiutei tiesiai į galvą. Ji mirė tą pačią akimirką visų akyse...
Kodėl pasmerkiamas kiekvienas, kaip nors palaikantis ar susijęs su Stankūnaite. Visi padaromi šiukšlėmis, melagiais, aferistais. Užteko tik dviems, niekur neužkliuvusioms Seimo narėms, nuvykti pas Stankūnaitę ir teigiamai pakomentuoti padėtį jos namuose, mergaitės būseną, santykius su motina - kai kurių komentatorių jos iškeiktos šlykščausiais žodžiais, net grąsinimais gyvybei. Tai yra baisu, kažkoks fanatizmas. Neapykanta, kai sakoma ir girdima ne tai ką norima išgirsti, ne kaip užprogramuota smegeninėje, ne tai, kaip suformuotos išankstinės nuostatos.
Ir dar, pagal kokį konkretų planą pvz. Vytenis būtų perdavęs vaiką mamai, vykdęs teismo nutartį, kai globėja, turėjusi perduoti vaiką, pusę metų piktybiškai to nedarė, mergaitę kurstė prieš motiną, ignoravo visus vaikų teisių ir socialinius specialistus. Kai turint net pusmetį, vaikui geranoriškai nebuvo sudėti nei rūbai, nei žaislai, nei kiti asmeniniai daiktai. Kai vaikas nuo visų atskirtas, visiškai neparuoštas, kalintas minios fanatikų apgultuose namuose. Kaip elgtis, kai vaikas ne tik kad neatvedamas ir neatiduodamas, bet jėga laikomas prie savęs, į jį įsikertama nagais kaip į pliušinį meškį arba nugiuvus laikomas prie savęs...
Didžiausia dvasinės mergaitės ramybės drumtėja ir ardytoja paskutiniu metu buvo pati Venckienė. Kai vaikui visą dieną rodoma minia už lango - tipo ją saugo nuo pagrobėjų. Kai vaikui kasdien kalama į galvą, kad ji bus parduota, išvebuvo skiepijama, kad už kiekvieno kampo jos tyko pavojai, kažkokios grėsmės. O kokie žodžiai sklinda iš Venckienės lūpų, koks pyktis: visi skersai kelio jai stojantys yra šlykštynės, pedofilai, išgamos, klanai, šunes...Ką tas vaikas girdi namie, kai tokios ,,grožybės\" nesikuklinant iš teisėjo lūpų paleidžiamos net į TV eterį
Ir dar. Neseniai Vilniuje prie kavos puodelio šia tema kalbėjau su viena vaikų dramos būrelio režisiere. Ji man taip pat savotiškai pritarė sakydama: duok man dviems savaitėms 2-3 metų vaikus, aš iš jų padarysiu bet ką: Romeo ir Džiuljetą, kosmose pabuvusius kosmonautus, ateivius iš Marso. Esmės to, ką jie vaidins, gali visai nesuprasti, bet išraiška bus puiki. Vaikai labai stengiasi, ypač kai jiems reikia suvaidinti kažką mistinio, jiems nepatirto. Jie tada visa esybe stengiasi tai atkartoti, intonuoti, įtikinėti. Tik reikia juos tinkamai motyvuoti, skatinti, girti, tikinti, kad tai ką jie daro yra labai svarbu ir tikra.Man tiek režisūrinių subtilybių pripasakojo...
Viso pasaulio vaikų psichologai sako, kad seksualiai išnaudojami vaikai būna labai uždari, paslaptingi, kompleksuoti, nekalbūs. Todėl pedofilija taip sunkiai ir įrodoma, o išaiškinama kartais visai atsitiktinai. Puikiai pamenu Kedžio filmuotus vaizdus. Mergaitė ten juokiasi, vaikiškai maivosi, linksmai raičiojasi ant grindų. Vaiko nuotaika tuose filmuose linksma, nors sakomi žodžiai tikrai šlykštūs, pasakojimas bjaurus. Man panašu, kad mergaitė visa tai pasakojo nelabai suvokdama savo sakomų žodžių esmės, kas po tuo slypi.
Gal ji tik kartojo žodžius, kuriuos kažkas labai norėjo pasakyti jos lūpomis, kad motyvas atimti mergaitę iš mamos būtų įtikinamesnis.
Rašau išreikšdamas nuomonę, kad yra žmonių, kurie tiki Stankūnaite. Tiki, kad ji yra ir gali būti gera mama, nors ir neturtinga. Tai ką, gal iš visų mažai uždirbančių MAXIMA pardavėjų, valytojų, galų gale darbo netekusių, socialinę paramą gaunančių mamų atimkim vaikus ir atiduokim turtingiems, kad jie juos sočiai aprūpintų, nes daug respublikinėje spaudoje ir tokių, kurie drįsta rašyti, kad mergaitę reikia palikti Venckienei, nes ta turtinga, o Stankūnaitės pajamos mažos.
NĖRA VAIKUI DIDESNĖS LAIMĖS KAIP AUGTI SU SAVO MAMA. Aišku, laimingiausias tas vaikas, kuris turi abu tėvus, mylinčius ir gerbiančius ne tik jį, bet ir vienas kitą, senelius, tetas, brolius, seseris. Darnos ir meilės linkiu visiems, o Deimantei su mama - ramybės.
2012 geguzes 19, 16:45:08
Kodėl tiek daug žmogžudysčių?
\"Mano sūnus, aktyviai stebėjęs įvykius Garliavoje man pasakė: „Mamyte, juk jei mergaitę atiduos motinai, daugiau nei vienas išprievartautas vaikas nepasiskųs. Mergaitė pasiskundė, tada jie nužudė jos tėvelį, o ją pačią vistiek atiduoda pedofilams...“

Perskaičius tokį komentarą ir komentatorių su trim kabliukais galima tik užjausti besidžiaugiančiu biologinės mamos pergale. Tik nieko nežinantys ar prasigėrusieji visai nemąstantys gali čia rašinėti apie nužudytą Drąsių, kaip \"mafijozą\". Jeigu, atseit, pedofilija išgalvota, tai tada kodėl tiek daug žmogžudysčių dėl tos pedofilijos?
2012 geguzes 19, 15:47:29
Betgi,
visą Jūsų turėtą ne šaliką informaciją kažkodėl perdavėt labai šališkai... Šitai jau skaitėm Lietuvos ryte, taigi,nieko naujo. O apie mergaitę ir jos gyvenimą tarp kaukėtų, gaila, pamiršot. Pamiršot esmę - MERGAITĘ!!! Tikiuosi Jums dabar lengviau - tulžies nebeliko. Gražaus ir ramaus savaitgalio Jums.
2012 geguzes 19, 14:59:39
,,,
Nesiruošiu su niekuo ginčytis ar įrodinėti kažkokią savo tiesą. Visą šią istoriją stebiu nuo pat pradžių. Turiu daug nešališkos informacijos apie Venckienę, kaip žmogų ir teisėją, jos santykius su bendradarbiais dar iki Garliavos įvykių. Turiu informacijos apie Dr. Kedžio veiklą, jo buvusį ryšį su Garliavos nusikalstamo pasaulio veikėjais, kurie užsiiminėjo cigarečių, spirito kontrabanda ir prostitucijos organizavimu Garliavoje. Toje byloje Kedžiui advokatavo Venckus ir jis buvo išteisintas. O kaip kitaip - sesuo teisėja. Kodėl sesuo teisėja toleravo pedofiliją savo kieme, namuose po vienu stogu, kai jos suaugęs trisdešimtmetis brolis parsivedė į namus tik penkioliktus metus baigiančią merginą ir su ja gyveno? Kur tada buvo teisėja? Juk ji davusi priesaiką Temidei, o lytiškai santykiaudamas su nepilnamete Stankūnaite ir jos brolis darė nusikaltimą. ... Tai šeimai buvo leista viskas. Jie Garliavoje jautėsi visagaliai. Jie nedaleido to fakto, kad jų kelyje gali būti kažkokių kliūčių. Jiems ir mergaitė turėjo atitekti kaip daiktas, geidžiamo interjero detalė. Nesitikėjo, kad Kedžiui nusibodusią, jo pavalkiotą, pabaigoje bendro gyvenimo muštą, terorizuotą, biedną Stankūnaitę kažkas išdrįs užtarti, palaikyti, padės kovoti jai neatiduoti lengva ranka dukros tėvui... Kedžių klano keršto planas buvo baisus. Nuoširdžiai gaila puikaus teisėjo Jono Furmanavičiaus mamos, kuriai jis buvo tikra atrama ir bendradarbių, kurie jį labai gerbė ir vertino, nelyginant Venckienę. Gaila Ūso tėvų, jo žmonos, vaikų, kurių sūnus, vyras ir tėvas už pastangas padėti Laimai išlaikyti dukrą pas save, buvo sumaišytas su žemėmis, apšmeižtas. Gaila Stankūnaitės paprastų tėvų, sąžiningų eilinių Lietuvos darbininkų, kurių viena iš dukrų buvo nužudyta, vykdant Kedžių klano sąmokslą.
Nesistebiu, jei Kedžio šalininkų ir Vytenio būsiu apšauktas pedofilu. Juk kitos nuomonės kaip ir negalima reikšti, o jei reiški - esi sudirbamas ir paniekinamas, kaip atsitiko ir su mūsų Seimo nariu. Todėl kitaip nei Vytenis galvojantys žmonės tiesiog tyli, nesivelia į ginčus, bet širdyje palaiko L. Stankūnaitę. Labai džiaugiuosi, kad Stankūnaitė pagaliau su dukra. Gal ir ne viskas buvo padaryta taip, kaip reiktų, perduodant vaiką, bet kitos išeities matyt nebuvo. Gal pagaliau viskas nurims, kaip ir su Rinau istorija.
2012 geguzes 19, 14:51:55
Su mielo Ovidijaus abejonėmis galima pilnai sutikti. Ypač dėl antrosios mergaitės. Bandė ją Hamburge ieškoti mūsų viena kazlųrūdietė. Deja... Prisiminkime, kad josios tėvui buvo panaikinta baudžiamoji atsakomybė už sunkius nusikaltimus tam, kad jis su ta mergaite išnyktų. Dabar reikia ir kad Garliavos mergaitė išnyktų. Todėl Ovidijui atsakau klausimu - kokį galima dėmesį skirti išnykusiam vaikui? Ką galėjome, tą padarėme. Dabar ir ši mergaitė išnyks - nematysime kaip ji ugdosi.

Todėl pasigerėkite, kaip Lemonte mūsų šalies Prezidentę pasitiko lietuviai. Pravažiavus jos kortežui, minia skandavo \"Lietuva bus laisva!\".

Kaip vieno rajono Sąjūdžio buvęs tarybos narys, galiu patvirtinti, kad tais laikais nuogąstavome, kad mūsų Nepriklausomybė bus paminta, kai KGB dėka visą valdžią ir, ypač, teisėsaugą užvaldys kriminalinis pasaulis. Taigi tuo laikmečio nuogastavimai dabar akivaizdžiai tvirtinasi.

Taigi šiandieną Lietuvos žiniose \"Skamba teisingumo laidotuvių varpai\", kai Garliavos MERGAITĖ BUVO IŠNEŠTA KOJOM Į PRIEKĮ. Dabar ją gali lankyti visokios Seimo narės, kurioms mergaitė demonstravo špagatą. Tik, kažkodėl, mergaitė nepasigyrė, kas tą špagatą daryti išmokė. (kas mokė, tai aš esu užfiksavęs, bet, kaži, ar mergaitė tai prisimena?) Ar paklausė Seimo narės tai? Todėl ne politikėms, o specialistėms reik dabar vaiką lankyti, ir specialistės neturi būti papirktos.

Malonu, kad Ovidijus rašo: \"tikriausia būčiau radęs daug paprastesnį ir morališkai geresnį sprendimą\" Jau aš rašiau čia Kazlų Rūdos vaikų teisių problemos temoje, kad KONFLIKTUS REIKIA SPRĘSTI NE TEISINĖMIS BET PSICHOLOGINĖMIS PRIEMONĖMIS. Tą patį patvirtino ir užvakar į Lietuvą atvykę danų vaikų teisių specialistai. Visame pasaulyje yra taikoma tokia MEDIACIJOS praktika, kurios mes Lietuvoje nė negirdėjome, net nenusimanome, kas tai yra. Todėl Lietuva yra tarp labiausiai atsilikusių pasaulyje šalių savo teisiniu išprusimu.

Atsiradus konfliktui šeimoje, kad ir tarp a.a. Drąsiaus ir Laimutės, viską galima buvo išspręsti psichologinėmis priemonėmis. Labai daug moterų save stato į Laimutės Stankūnaitės vietą. Kaip jos elgtųsi, jei jos būtų, neva, apšmeižtos - atimti vaikai. Ar normali mama, gerbianti savo vaiką, negi prievartautų prieš jo valią? Jei, atseit, nebuvo pedofilijos, tai kodėl vaikui negalima buvo tai įtikinti per susitikimus? Kodėl tuo klausimu L.Stankūnaitei negalėjo padėti psichologai, tokie, kaip šlušniai, povilaičiai ir net purai? Kodėl pati mama nutraukė Kėdainių teismo nustatytų susitikimų su savo vaiku programą? Susidaro įspūdis, kad pretendentei į mamas pritrūko argumentų prieš vaiko įsitikinimus.

Mes, Ovidijau, čia daug kalbame apie vaikų ugdymą. Todėl dabar pamąstykime, kaip bus mergaitė toliau ugdoma, atitraukus ją nuo bendraamžių draugų, kokius ji bendraamžius turės konspiraciniame bute? Apie tai, atrodo, buvo susimąstęs policijos gen. komisaras Saulius Skvernelis, kad policijos komisariatas tai nėra vaikų darželis ar vaikų internatas. Jeigu nuo kažko saugoma buvo mama, tai, gal, nebūtina ir vaiką imti į pavojingą zoną, kad jam reiktų nešioti neperšaunamą liemenėlę.

Na, o Ovidijau, labai teisingai iškėlei klausimą \"apie visus šioje istorijoje vienaip ar kitaip nukentėjusius asmenis\". Pirmiausiai, pagalvokime ne apie nukentėjusius, o apie žuvusius asmenis. Deja, jų ne keturi, o jau aštuoni ar daugiau. Paslaptingai ir netikėtai miršta labai svarbūs liudininkai. Netikėtos mirtys fabrikuojamos net aukščiausiu valstybiniu mastu. Kažkaip keistai \"varlės užspardo\" tą, kuris prieš pat teismą buvo nusprendęs viską sakyti ir net, gal, prisipažinti, imantis specialaus liudininko statuso. O jau Drąsiaus lavono tyrimų falsifikacija net vaikams juokinga - nereikia net specialių fiziologinių žinių. Vien jo lavono plaukų cheminės analizė rodo, kad jis narkotikų nenaudojo. Tada bliūkšta jo sugyventinės Laimutės išsigalvojimai apie buvusį savo sugyventinį kaip \"narkomaną\". Be to jis buvo pasidaręs dar ir kraujo analizę, nes kai platino pedofilijos vaizdajuostes, jau tada prokurorai jį kaltino ... Be to, žinant, kad a.a. Drąsius buvo sportininkas ir sveikos gyvensenos pedantas, todėl nelogiška jį kaltinti narkomanija ir dėl josios suversti jam Kauno žudynių kaltinimą. Kad jas galėjo vykdyti a.a.Drąsius, nesitiki, nes jam nebuvo jokių motyvų, kai jis kaltinimus jau teisinėmis priemonėmis buvo baigęs pasiekti. Juk jo šeimoje net trys teisininkai. Todėl baisiausias Lietuvos teisėsaugos tamsumas, kad nebuvo pasitelkta kriminologais-psichologais, kurie, matyt, būtų paneigę Drąsių kaip žudiką. Juolab, internete ir neangažuotoje laisvoje spaudoje daug rašoma apie liudininkus, kurie matė jį suimant ir išvežant prieš pat Violetos Narūševičienės nužudymą. Be to pamąstykime logiškai, ar Violeta būtų atidariusi duris Drąsiui, jei apie teisėjo Furmonavičiaus nužudymą pranešė telefonu jos sesuo Laimutė ir pranešė, kad atvyks pas ją apsauga. Tik debilams ir nemąstantiems apdurninti numesti Drąsiaus pistoletai. Prie jo lavono pistoletas net neturintis jo DNR pėdsakų (apie kuriuos melavo prokurorų vadai ir meluodami visai Lietuvai parodė savo drebančias rankas) ir taip pat Drąsiaus drabužiuose nerasta to pistoleto nešiojimo žymių.

Taipogi ir nušautojo Furmanavičiaus lavono tyrimai, atrodo, taip pat sufabrikuoti - apie tai spauda rašė išsamiai. Todėl europerlamentaras Vytautas Landsbergis turi pilną teisę sakyti, kad slepiama organizuota pedofilija. Ji galėjo būt primesta tam, kad sukompromituoti Lietuvos Nepriklausomybę. Pažiūrėkime, ką veikia tuo klausimu mūsų VSD! Koks jos vaidmuo Eglės Kūsaitės, Leto Palmaičio, Gatajevų bei Šarūno Paberalio bylose ir pulkininko Pociūno, galimai, nužudymo bei, tikrai, apšmeižimo istorijose. Todėl nereikia postringauti, mielas Ovidijau, apie kažkokius \"Linčo\" ar Varaškinius \"gatvės teismus\" (skaitykite jo straipsnį delfyje), kai Lietuvos teisėsauga akivaizdžiausiai bylas fabrikuoja, kai tas bylas fabrikuoti padeda Rusijos FSB ir net Baltarusijos KGB, kai Riomeriu \"teisės\" universitetas ir toliau lieka kaip Minsko universiteto filialas. Tai įrodo paskaičius šio universiteto profesorių disertacijas, liaupsinančias stribus ir niekinančias mūsų partizanus, juos vadinančius \"banditų gaujomis\" (tai iš Tomos \"Tamaros\" Birmontienės disertacijos rašytos Sąjūdžio laikais).

Todėl pamąstykime, kai mūsų šalies Prezidentė jau paniekinta ir pasmerkta Jungtinėse Amerikos Valstijose mūsų išeivijos. Lietuva jau tampa pasaulio gėda, kai jos teisėsauga niekina valstybinius simbolius, savo šalies įstatymus ir tarptautinės teisės normas. Taip, kad, Ovidijau, nebus gerai, jei ši ir kitos istorijos bus užgniaužtos grubiausiais teisiniais pažeidimais, net demonstruojant viešai tą gniaužimą, kaip Tautos BAUGINIMĄ. Pamenu Vingio parke per gausiausią 111 tūkstantinį mitingą, kai buvo plakatas BAIMĖ-TAUTOS NELAIMĖ. Tai negi mes dar ir dabar išsigąsime, Ovidijau? Pasižiūrėk, kiek buvo Garliavoje suimtųjų, kaip iš jų tyčiojosi už tai, kad žmonės meldėsi, kad buvo su valstybiniais simboliais.

Linkiu gero pamąstymo
.trenerisVytenis
2012 geguzes 18, 23:08:47
Plikis
Nors esu politinis plikis, bet ignoruoju beveik visas Ovidijaus teigianybes ir pritariu beveik visoms Vytenio nekritikuojamybėms Garliavos tema.Vytenis kartais klaidžioja tarp kosmoso ir žemės, tačiau jame pulsuoja širdis. Ovidijaus kune gi kažkoks perpetum mobile, kuris šiam sviete po klaustu...
2012 geguzes 18, 19:49:55
Na va,
Ovidijus išdėstė savo amžinai teisingas mintis ir ką? Man gaila tų žmonių, kurie įsivaizduoja esą visada viską suprantantys, galintys visais klausymais diskutuoti ir reikšti savo tiesą. Ar kada Ovidijus pareiškė, kad buvo neteisus, suklydo? Neteko girdėti. Nemanykite, kad esate vienintelis, kuris mąstote. Mąstome ir mes. Auginame vaikus, juos auklėjame, saugome nuo blogio ir pan. O gal mes neverti tėvų vardų, gal mes, Ovidijau, sugadinsime vaikus?
2012 geguzes 18, 17:52:54
Dėl Kedžių istorijos
Gerbiamas Vyteni pasakykite, ar prisimenate šios istorijos viešąją pradžia?
Kedys kaltino teiginiu, kad neva buvo išnaudojama ne viena, o dvi mergaitės! Prisiminkite, juk buvo nušautas ne tik teisėjas, bet ir antrosios mergaitės motina.

Retoriniai klausimai jums pamąstymui. Kodėl buvo ginama tik Venckienės globojama mergaitė? Kodėl nei Venckienė, nei kiti asmenys ar žurnalistai nesidomėjo kitos mergaitės likimu?
Kodėl stipriai sureikšmintas teiginys, kad yra likusi gyva tik viena liudininkė Kedytė. Ar šis teiginys nesikelta logiškai su D.Kedžio teiginiu, kad nukentėjo dvi mergaitės?

Kaip ir visose istorijose tiesa slypi anapus.
Ir į šią istoriją reikėtu žiūrėti kaip į daugelio žmonių, kurie norom ir nenorom pateko į šios istorijos nukentėjusiųjų ginčą. Ir šiame ginče nėra tik dviejų konfliktuojančiųjų pusių.

Daug žmonių bandė situacijoje elgtis pagal įstatymus ir vykdyti juos sąžiningai, bet buvo vienų ar kitų vienaip ar kitaip apkaltinti. Per šią istorija nukentėjo ir gydytojai ir tam tikrų specialybių mokslininkai, bei eiliniai policininkai ir dar daug daug kitų asmenų. Jau nebekalbu apie prokuratūros sistemos pravalymą, kuris gal būt buvo labiau naudingas esančiai vyriausybei. nei gerbiamai Venckienei.

Jei gerb. Vytenis pagalvotu apie visus šioje istorijoje vienaip ar kitaip nukentėjusius asmenis. Tai suvoktu teisinės sistemos vykdymo būtinumą. Ir sieki užkirsti sistemos kaip visuomenės socialinės garantijos visumą.

Manau nereikia pavyzdžiais įrodinėti, jog žmonės gali būti lyg gyvuliai. Jei neveiktu teisėtvarka ir policija, labai greitai pajaustumėte anarchijos ir nevaldomo banditizmo bei Linčo teismų chaose. Ko tikrai nelinkėčiau sulaukti nei vienam iš mūsų.

O tobulinti esamą sistemą galima ir būtina. Bet tobulinti reikia viešai diskutuojant ir teikiant konstruktyvius patarimus, o ne prieštaravimais ar atkakliais užsispyrimais.

Apie moralinę pusę šios istorijos nekalbėsiu. Nes neturėjau teises spręsti šios situacijos, o ir turėdamas tikriausia būčiau radęs daug paprastesnį ir morališkai geresnį sprendimą. Juk daugelyje gyvenimiškų situacijų yra ne vienas, o daug variantų.

Užuojauta mergaitei, patekusiai į tokių įvykių sūkurį.
Tikiuosi, kad jai ateityje viskas bus gerai ir gyvenimas ateityje tokių sunkumų nebe sudarys.

Ovidijus
2012 geguzes 18, 12:48:31
Teisingai, nevykdomi 17000 teismų sprendimai, o neteisėtas su didžiausiais pažeidimais išgarėjusio tarptautiniu mastu bylų falsifikatoriaus teisėjo Vitalijaus Kondratjevo sprendimas buvo įvykdytas neteisėtu būdu, pažeidus grubiausiai labai daug teisinių normų. Taigi pats L.Stankūnaitės advokatas Gintaras Černiauskas viešai prisipažino naudojęs jėgą prieš mergaitę, prisipažino, kad kad šios jėgos (vaiko išnešimui) net treniravosi. Pasak jį, kadangi mergaitė buvo sunki, tai padėjo savo mamai išnešti klykiančią mergaitę. Todėl aš kaip pedagogas turiu pilną teisę paklausti:

KODĖL 8 METUKŲ MERGAITĖ NEGALĖJO PATI IŠEITI - KODĖL JĄ REIKĖJO NEŠTI? Kodėl ji buvo išnešta basa, kur jos kiti drabužiai ir jos asmeniniai daiktai? KODĖL BUVO PANIEKINTA VAIKO ASMENYBĖ?

Norėčiau naujojo teisės mokslų daktaro Manto Varaškos paklausti:

Nuo kada Kedžių kambaryje buvusios vaizdo kameros buvo kliūtys, kurias reikėjo pašalinti? Nuo kada vaizdo kameros yra kliūtys vykdyti teismo sprendimus? Kodėl iš nuosavo namo buvo išnešti to namo savininkai ir išvežti į policijos nuovadą? Kokią kliūtį darė savininkai? Ar apsauga turėjo teisės stumdyti žmones nuosavame kieme? Juk kiemas - tai nėra vieša vieta. Ar tai nepasikėsinimas į NUOSAVYBĖS TEISĘ?

Kodėl paimam vaikui buvo bandoma užmęsti paklodę? Ar tai ne akivaizdžiausias smurto aktas? Kodėl nebuvo vykdomas Prezidentės reikalavimas \"nenaudoti smurto prieš vaiką\"?

Reik manyti, kad užmetus paklodę, vaikas kvėptelėjo psichotropines medžiagas. Pagal globėjos N.Venckienės teiginį, mergaitės veidas buvo panašus į jos a.a. tėvelio lavoninėje veidą. Be to kodėl vaikas paklausė, kodėl pas mamą 8 rankos? Be to, kad plėšiamas įsikabinęs į globėją klykiantis ir nešamas vaikas tuoj pat po pagrobimo nusiramintų - tai nenatūralu. Jau vien advokato Černiausko nufilmuoti vežamo nenatūralaus vaiko kadrai leidžia įtarti, kad galėjo būt panaudota psichotropija prieš vaiką. Pati L.Stankūnaitė prisipažino, kad vaikui buvo patikrinta sveikata. Pagal duomenis, vaikas buvo nuvežtas į Vaikų raidos centrą (Vaikų psichiatrijos ligoninę), kurioje ši mergaitė jau buvo kartą ir joje buvo bandoma jai atimti atmintį.

Todėl naujo teisės mokslininko Manto Varaškos klausiu:

Kodėl tęsiama sena sovietinės teisės praktika, naudojant psichiatrija? Kodėl po Romo KALANTOS susideginimo 40-mečio jubiliejaus vėl naudojama ta pati psichiatrijos praktika? Nuo kada sveikas vaikas (neturintis psichikos sutrikimų) jau antrą kartą vežamas į Vaikų raidos centrą?

Jau vien tai, kad Vaikų teisių apsaugos darbuotoja darė vaikui psichologinę prievartą - VAIKUI ULTIMATUMĄ (išklausykite, kokį uždengta vaizdo kamera įrašė garso įrašą)- tai rodo, kad šioje labai reikalingoje tarnyboje dirba ir ne specialistės darbui su vaikais. Šį kart į Kedžių namus buvo atvežta ne Anželika Vėžbatavičiūtė, šį kart VTAT darbuotoja neatliko savo tiesioginių funkcijų, nevykdė šalies Prezidentės nurodymo vykdymo kontrolės, nesustabdė smurto prieš vaiką.

Todėl labai pakibo ir Lietuvos Prezidentės kompetencija, kai akivaizdaus smurto prieš vaiką akivaizdoje, ji jo dar nemato ir bandys klausinėti institucijų, ar visos buvo vaizdo kameros nusuktos.

Todėl Laimutei Stankūnaitei ir jos advokatui Gintarui Černiauskui, atlikusiems ne perduodamo vaiko priėmimą, o NAUDOJUSIEMS PRIEŠ VAIKĄ FIZINĘ JĖGĄ (globėjos kaklą apsikabinusios išplėšimą) - būtina kuo skubiausiai iškelti baudžiamąją bylą. Normalioje valstybėje smurtautoja mama su savo advokatu po tokio \"teismo vykdymo\" iš kart būtų suimti.

Todėl kolegos Manto Varaškos noriu paklausti, kaip tokia SMURTĄ PROPAGUOJANTI \"teisinė praktika\" atsilieps tolimesnei Valstybės raidai, jos būsimų piliečių ugdymui?

Pagarbiai
.trenerisVytenis
2012 geguzes 17, 23:10:48
To dėl mergaitės
Visų pirma,noriu padėkoti Vyteniui, kuris buvo ten ir rašė mums. O žemiau parašiusiam noriu priminti, kad nevykdoma 17000 priimtų sprendimų. Kodėl, Tamsta, nesipiktini? Kodėl siūlai atleist Stankūnaitei klaidas, kai suluošintas mergaitės pasaulis?
2012 geguzes 17, 22:42:13
Del mergaites
pagaliu mergaite pas motina,rasau apie garliava .teismo nuosprendis turi buti vykdomas.venckiene jau buvo tapusi auksciausia teiseja.gerai kad nusodino.bukim katalikai ir atleiskim stankunaitei jaunystes klaidas,ji dabar laiminga motina,o politikai tegul rupinasi lietuvos ekonomine padetimi,o ne verda nasantaika tarp zmoniu.stoma su kuoliu nori pasikelti savo reitingus pries rinkimus.
2012 geguzes 17, 20:57:18
Gaila
bet sitam asilui pagalbos lietuvoj nera gal vaziuok gydytis kur nors y baltarusija
2012 geguzes 17, 18:02:54
Apatiniam komentarui \"Spalvos\" - TAIP, tai aš rašiau apie mūsų Seimo nario keliavimus pagal rinkėjų politinių įsitikinimų spektrą. Bet vakar paskaitęs savo kolegos straipsnį, jau vakar Facebook-e pareiškiau jam kritiką, lyg nujausdamas, kad M.Varaškos straipsnis, tai preliudija į valstybinį nusikaltimą prieš humanizmą. Teisingai, pakeičiau savo įsitikinimą, nes šiandieną sutrypta mūsų trispalvė. Pažiūrėkite, kaip nepagarbiai \"teisėsaugininkai\" Garliavoje šiandieną išniekino mūsų Valstybės vėliavą:

facebook.com/photo.php?fbid=10151078843405101&set=a.283491965100.146439.279261660100&type=1&theater

Šios nuotraukos pavadinimas:

\"Sutrypta trispalvė...sutrypta Lietuva...sutrypta Tauta...\"

Todėl mūsų Seimo nariui prisidėjus prie Tautos sutrypimo, turiu pilną teisę keisti savo nuostatas dėl šio mūsų naujojo \"teisės mokslų daktaro\", nes mūsų savivaldybę atstovaujantis Seimo narys, pirmiausiai, savo rašiniu sutrypė vaiko asmenybės idėją, išaukštino smurtą prieš vaiką, prieš pedagogiką, prieš Humanizmą ir Humanistinę teisėtvarką, prieš Demokratinės santvarkos įtvirtinimą.

.trenerisVytenis
2012 geguzes 17, 17:03:16
Spalvos
Viskas vienos spalvos: ir vakar dienos seimūno straipsnis apie Garliavą ir jo straipsnis šiame laikraščio numeryje apie savivaldybės reikalus.Tas pats lygis. Kaip kažkas anksčiau įvardijo - tikras ,,aukštasis pilotažas\", teisininko diplomą turinčiam Seimo nariui.
To komentatoriui - Kokią problemą nagrinėjo - rašėte:
Juk jis nepartinis ir kur nori, ten keliauja pagal rinkėjų politinių įsitikinimų spektrą.....
Ydomus tas mūsų Seimo nario įsitikinimų spektras... Ydomu kiek rinkėjų jis atspindi?
2012 geguzes 17, 16:43:06
Paskaitykite straipsnį ir visų spalvos pasikeis.
O kas matė tą daktarinę disertaciją? Paskaičius \"mokslų daktaro\" vakar dienos M.Varaškos straipsnį - tai ne taip spalvą pakeisite. Ką jau ką, bet po vakar dienos rašinio ir šios dienos įvykių derinio ...
2012 geguzes 17, 13:16:42
Chameleono spalvos
ponas Vyteni, dar š.m. gegužės 14 d. savo dedikacijoje PAGARBA MOKSLŲ DAKTARUI rašėte ,,pagarbos vertas Manto Varaškos daktarinės disertacijos apgynimas\" , o jau šiandien M. Varaškai siūlote suplėšyti mokslų baigimo diplomą ir važiuoti mokytis kitur, į civilizuotą demokratinę valstybę. Jūsų žmonių vertinimas permainingas kaip ir nenuspėjami paskutinių dienų orai.
2012 geguzes 17, 11:03:25
Nežiūrint nuopelnų kuriant šiuolaikišką asociaciją \"Jaunoji Sūduva\", kuri dabar sėkmingai dirba jaunimo labui, esu šokiruotas mūsų Seimo nariu ir buvusiu Teisingumo ministro patarėju po vakarykščio Delfyje straipsnio \"M.Varaška. Kam reikia (Klonio) gatvės teismo Lietuvoje?\" ir kas dabar įvyko Lietuvoje, tai akivaizdu, kad šis straipsni buvo užsakytas padugnių-nusikaltėlių, valdančių mūsų Valstybę. Iš visos Lietuvos jau važiuoja į Vilnių - prie Prezidentūros tuoj protesto akcija vyks.

Apgailėstauju dėl buvusio bendraminčio Manto Varaškos \"teisės mokslo\" kuriam į galvą įkišo ištikimi Liubiankos dzeržinskiečiai. Paskaičius jo vakar dienos straipsnį, lyg jo tik ką apgintos daktarinės disertacijos tezes, pasigedau naujo demokratinio požiūrio į Valstybę, į VALSTYBĖS PAGRINDĄ-VAIKĄ. Todėl Mantui Varaškai nuoširdžiai siūlau suplėšyti savo mokslų baigimo diplomus ir išvykti mokytis į civilizuotą demokratinę valstybę.

Atleiskite, bet visos šios rietenos šiuose komentaruose, kaip ALKANŲ KIAULIŲ PRIE LOVIO ŽVIEGIMAS gavosi todėl, kad nerūpi niekam vaikai, nes vaikai yra tik daiktai.

Vaiko pagrobimas buvo paskubintas todėl, kad šiandieną iš Danijos turėjo atvykti vaikų teisių specialistai ir psichologai, padėti Lietuvai išspręsti vaiko problemą. Todėl ir paskubinta buvo, nes vaiką kaip žudynių liudininką reikia sunaikinti. vaiko sunaikinimas - tai \"valstybės\" garbės reikalas. Teismų sprendimų neįvykdyta net per 1700. Bet nuo šios Garliavos mergaitės \"valstybė būtų sugriuvusi\" - tai Manto Varaškos pagrindinė mintis tame minėtame straipsnyje. Štai ištraukos iš šios dienos VALSTYBINIO NUSIKALTIMO PRIEŠ VAIKĄ:

\"Klonyje vyko vaiko grobimo operacija! Ginkluotų pareigūnų daugiau nei taikių stebėtojų; jų apie 100! Girdėti vaiko klyksmas! Policija ir anstolė grąsina susidorojimu, kad naudos dujas, gumines kulkas, elektrošoką ir tarnybinius šunes. Į kiemą įęėjo „specnazas“. Ginkluoti su šalmais. pareigūnai! Žmonės nustumti. Valomas kiemas, Klonio gatvėje, vykdoma teroro akcija, nieko nekalti žmonės areštuojami ir išvežami į komisariatus. Policininkai valo kiemą nuo video kamerų! Grobikai išpjovė lauko duris, Pjaunamos vidinės durys. Jėga veržiamasi į vidų. Policijos pareigūnų, pasirodo yra keli šimtai! DEIMANTĖ klykia! TV3 žurnalistas Tomas Jarusevičius atlieka pilietinę akciją. Jis yra kambario viduje kartu su Mergaite. Laukiama įsiveržimo į vidų, kai bus išpjautos antrosios vidinės durys! Daužomi terasos durų stiklai. Dūžta pareigūnų daužomi langai. Žmonės meldžiasi. Durys išlaužtos! Mergaitė apsikabinusi Neringą Venckienę. Anstolė įėjo į vidų. Išardytos vidaus stebėjimo kameras, kad nebūtų įmanoma matyti kas yra viduje. TV3 žurnalistas išmestas į kiemą! Seneliai Kedžiai išvilkti į kiemą. Žmonės išnešami. Įvažiuoja automobilis Mergaitei išvežti. Kiemo vartai sulaužyti. Klyksmas! Suimtas Renaldas Ščiglinskas, tiesiginių transliacijų internetu iš Klonio gatvės kiemo vykdytojas. Jam užlaužtos rankos. Nuodėmė prieš Našlaitę - tai viena iš 5-ių didžiųjų Pasaulio nuodėmių. Klonyje žmonės meldžiasi! Deimantė klykia! Atvežta L. Stankūnaitė. 7:20 val. DEIMANTĖ PAGROBTA akimirksniu. Kameros daužomos! Suimti namiškiai. Aukščiausio laipsnio vandalizmas. Buvo suimtas ir TV3 žurnalistas Tomas Jarusevičius. Reikia nujausti, ką dabar įšgyvena tokį smurtą patyręs vaikas?! Areštuota Audronė Skučienė, Laimutė Kėdienė, garsioji režisierė Neris Korpoškaitė-Akelaitienė, fotografas Juozas Valušaitis, Renaldas Ščiglinskas ir daugelis kitų. Moterys krito ant asfalto. jas tempė asfaltu. Vėliavos, kurias žmonės laikė rankose - išniekintos! Iš vaizdų, kurie liko po įsiveržimo į Kedžių namą aiškiai matyti, kad ten buvo žvėrys. Nešama į autobusėlį Mergaitė klykė „NENORIU“...8:00 val. nusikaltėliai paliko nusikaltimo vietą. Yra žinių, kad po pagrobimo Mergaitei nuraminti yra leidžiami pschotropiniai vaistai.\"

Apie psichotropiją patvirtina ir oficialūs pranešimai, kad mergaitė jau \"rami\". Iš policijos pranešimo spaudai:
\"...Mergaitės atžvilgiu policijos pareigūnai prievartinių veiksmų neatliko. Po perdavimo mergaitė jaučiasi ramiai.\"

Kas užkirs kelią tokiam žiauriam melui?

Gerai, kad vakar psichiatrų draugijos valdyba atsiribojo nuo Lietuvos žmones piktinusio \"psichiatrijos mokslininko\" Dainiau Pūro viešų paistalų.

Mums reikia rūpintis, kokį psichologinį poveikį turės šis smurtas prieš vaiką. Net suignoruoti buvo vaiko asmeniniai drabužiai, žaislai, knygos, sąsiuviniai, piešiniai ir dūdelė. Visa tai globėja Neringa Venckienė norėjo paruošti - todėl reikalavo, kad paėmimas būtų iš anksto praneštas. Deja, nusikaltėliai visas grobimo operacijas daro klastingai. Net pats naujas Teisingumo ministras ir antstolė vakar-užvakar teigė, kad operacijai, neva, nepasiruošta, kad šią savaitę vaikas nebus imamas. Todėl aš internete įspėjinėjau, kad tai didelė klasta, kuri ir pasitvirtino. Dabar, kolega Mantas Varaška gali švęsti Pergalę. Jei jis viešai neatsiribos, vadinasi, tą pergalę švęs, tikrai.

.trenerisVytenis
2012 geguzes 17, 09:15:09
As
tai kodel miegat? ar bent matet ,kas vyksta klonyje?jus tik kaip katinai tarpusavyje pesates .kaip patekti prie prezidenturos?
2012 geguzes 16, 22:25:25
Vp
rasai tu zmogeli tuos komentarus vienas pats...pilstai sudeli ir gedos neturi,visiems cia puikiai viskas aisku
2012 geguzes 16, 16:32:15
V.P.
Toks vaizdas, kad M. Varaška jau baigė savo kadenciją ir darbus Seime, o nuo G. Bielskaus atleidimo iš vicemerų, tapo savivaldybės tarybos nariu ir savivaldybės opozicinės frakcijos pirmininku. Taip sakant, tarybos nariu be portfelio :), tarkuojančiu savivaldybės valdančiąją daugumą. Nepritapo Seime net prie kelių frakcijų, niekas ten matyt dėl jo nepastovumo rimtų darbų neduoda, tai metėsi savivaldoje tvarką daryt, į tarybos opoziciją įsirašė :). Nei vienas ankstesnis Seimo narys tokiomis razborkėmis su savivaldybininkais neužsiiminėjo, bet tik stengėsi konkrečiais darbais padėti Tarybai ir administracijai išspręsti savivaldybės žmonėms aktualius klausimus ir problemas.
2012 geguzes 16, 16:02:50
Prie ko čia jaunystė?
JS ? Jie ne jauni...jie labai gobšūs. Jų supratimas toks, kad iš savivaldos gali pralobti, nes turi pavyzdžių, kad kai kam tai pavyksta. Viskam ateina galas. Jie nespėjo. Jie supyko. Jie kerštauja.
Jie nesupranta, kad neturi elementaraus supratimo apie vadovavimą savivaldai.
2012 geguzes 16, 15:55:07
Politiko žemas lygis
Ar Matas Varaška jau ne Seimo narys, kad leidžia sau tokiu stiliumi kalbėti apie politiką, kad ir vietos? Žemas lygis. Jei jau į kažką rodai pirštu, tai atkreipk dėmesį, kad tos pačios rankos trys nuosavi pirštai rodo atgal į tave:).
2012 geguzes 16, 14:01:34
....
ir vel neina klausytis Tarybos posedzio.... baisu
2012 geguzes 16, 13:42:46
Aha
2012-04-18 posėdis nebuvo transliuotas, deja :))) Tik jo įrašas įėtas........
Ar ne laikas atleisti internetinio puslapio administratorių ? Kiek žinia, jis samdomas iš Kauno. Tokie darbo kliauzai nedovanotini. Galima tikrai visaip galvoti: ir kad tyčia, ir kad gal netyčia netransliuojama. Bet jau antras posėdis iš eilės. Kaip čia pasakius. Per dau atsitiktinumų.
2012 geguzes 16, 13:25:55
...
Baigėsi demokratija Kazlų Rūdos savivaldybėje...
Paskutinis atodūsis - 2012-04-18 IV šaukimo Tarybos 16 posėdis , kuris dar buvo transliuotas viešai ir įrašytas į archyvą. Toliau tyla... Ir represijų laukimas ...
Amen
2012 geguzes 16, 11:27:48
Citata:

\"Idomu
Gerb. Vyteni, propoguojate vis dviračių sportą, o mano giminėje vienas dviračio mylėtojas nuo prostatos vėžio numirė... Ką Jūs į tai?\"

Nuo prostatos vėžio ir ne dviratininkai miršta - šio susirgimo priežastis, matyt, dėl kažkokios kitos sveikos gyvensenos HARMONIJOS pažeidimo.

O kas dėl DVIRAČIŲ SPORTO HIGIENOS, geri dviratininkai ne vien ant balnelio sėdi - jie labai taiko ir kitas bendro fizinio ugdymo priemones. Pavyzdžiui, geriausi šeštojo Kazlų Rūdos dviračių kroso meistrai, kuriems mūsų meras Vytautas KANEVIČIUS įteikė taures, medalius ir prizus, jie dalyvauja ir bėgimų, slidinėjimo bei kitose bendro fizinio pasitikrinimo varžybose. Vadinasi, jie ne vien pedalus suka, daug kilometrų ir su kojom nubėga, nueina sportiniu bei Šiaurietišku ėjimu. Jau minėjau, kad dviračių kroso meistrai ir ant plento mina dviratį, kad įgyti reikiamas savybes. Deja, Kazlų Rūdoje VISAPUSIŠKO UGDYMO ĮVAIROVĖ IGNORUOJAMA - VIENPUSIŠKAS UGDYMAS LABAI PAŽEIDŽIA ORGANIZMO VEIKLOS HARMONIJĄ.

Pavyzdžiui, dviratininkui reikia ne vien ant balnelio sėdėti. Per ilgas sėdėjimas gali užspausti kraujagyslių sistemą ir sutrikdyti maitinimą. Todėl dviratininkai, pagal sportinės technikos reikalavimus įvairiuose pagreitėjimuose dažnai ir ant kojų atsistoja, ypač įkalnėse įjungia ir kitas - jėgos baltąsias raumenines skaidulas.

Sutikime, kad vienpusis ugdymas, visad pažeis organizmo harmoniją ir ir harmonijos sutrikimas - tai sveikatos praradimas. Todėl į profesionalųjį sportą jau pradedama žiūrėti kitomis akimis, mokslininkai siūlo sportininkams naudotis šiuolaikiškais HOLIZMO (visuminio ugdymo) principais. Pavyzdžiui, mano jaunystės sporto draugas, habilituotas mokslų daktaras, profesorius, LKKI Kineziologijos laboratorijos vedėjas Jonas Poderys sukūrė puikų sportininkų tyrimo ir konsultavimo metodą. Tą metodą Pekino olimpuiadoje sėkmingai taikė graikų romėnų imtynininkai puikiai pasirodę Mindaugai Mizgqaitis ir Ežerskis. Pastarasis neseniai tapęs Europos vicečempionu, savo daktarinėje disertacijoje apibendrino olimpiadai pasirengimo aspektus, kurių pagrindai buvo sukurti dar buvusiame Kardiologijos tyrimo institute, kuriam vadovavo visų laikų geriausias šalies medikas, akademikas Jurgis BRĖDIKIS, kurio pagrindu sukurta unikali kardiograminė \"Kaunas-krūvis\" kompiuterinė tyrimo programa.

Todėl siūlau taikyti pačias įvairiausias ugdymo ir saviugdos priemones. Todėl sveikinu asociaciją \"Jaunoji Sūduva\", kuri šį savaitgalį rengia tradicinį savaitgalinį pasivažinėjimą. O į dviračių romantiką siūlau dar kartą pažvelgti - įdėjau į tinklalapį naujas unikales nuotraukas iš nuostabaus dviračių mėgėjų pomėgio:


kazlusporto.puslapiai.lt/dviratis/kauno-maratonas/index.htm

Pagarbiai
.trenerisVytenis
2012 geguzes 16, 11:09:14
Ovidijui
Nepyk, gerbiamasai, bet nesupratau iš tamstos sapnininko beveik nė vienos pastraipos. Tai tu ekonomas, tai psichologas, tai pedagogas... O paskutinėje pastraipoje tai kaip MOZĖ prakalbai.
Matome, kad ne kvailys esi, tačiau gal pasistengtum žmonių kalba reikštis, o ne robotų.
2012 geguzes 16, 10:53:51
Ovidijus
Komentarus paskaičius, o ypatingai susijusius su tarybos ir seimo sprendimais, susidaro įspūdis, kad vis dar žmonės nesuvokia pinigų prasmės...

Ir verslininkams, nei seimo ar tarybos nariams, nerūpi jūsų pinigai. Pinigas nėra turtas! Visa pasaulio pinigų ekonomika serga. Ir dažnam neišmanančiam žmogui keista, kodėl tokie keisti sprendimai daromi.

O visi sprendimai priiminėjami tik dėl pinigų srauto kontrolės (nuolatiniai mokesčiai), o tai daroma dėl valdžios kontrolės.
Esantiems valdžios vyrams atrodo, kad valdžios kontrolė būtina siekiant stabilizuoti esama situacija.

Bet blogiausia, kad dabartinė socialinė ir ekonominė situacija yra neverta tokių pastangų. Gaila, kad valdžios vyrai nenori viešai pripažinti, kad SODRA bankrote, ne tik mūsų jaunajai kartai nebeliks pinigų, bet ir mano tėvams :(

O visų blogiausia, pasaulinė resursu suvartojimo situacija.
Mokslininkai kuria technologijas, kurios vos per 20 metų neatpažįstamai pakeitė pasaulį. Deja apie politikus ir valdžios vyrus galima pasakyti tik tiek.
NĖRA AMŽINŲJŲ VARIKLIŲ, BET YRA AMŽINI STABDŽIAI.
Kiek pasikeitė per 20 m. politika?
Kiek pasikeitė soc. sistema?
Kiek pasikeitė finansinė ir resursu valdymo sistema?
Žinote, kas mane paguodžia. Kas mokslas nenuleidžia rankų.
Kad mokslui vis dar biudžetuose atsiranda lėšų.
Kad mokslininkai gali kurti, net ir beprasmiais patentais surištomis rankomis.

Peškitės jūs ten dėl pinigų, peškitės dėl valdžios.
Greitai prabėgs dar 20 metelių. Dar stipriai pasikeis pasaulis. Nebereikės nei partijų , nei atstovų. Kiekvienas turėsime tikrąją demokratinę laisvę priimti sprendimus greitai, patogiai, o svarbiausia tiesiogiai, nedarant partinio spaudimo jūsų nuomonei laisvai nuomonei.
2012 geguzes 16, 09:08:33
Jaučiame visų neišanalizuotų sprendimų pasekmes
Kazlų Rūdos žmonės nuskurdinti tiek dėl vietos politikų, tiek ir dėl Seimo priimtų ydingų sprendimų. Sav. taryboje priimta bloga sutartis su šilumos tiekėju. Seime priimta bloga naktinė mokesčių reforma, už kurią balsavo ir mūsų seimo narys. Nuo jos nukentėjome tiek pat kiek ir nuo šildymo kainų. PVM visoms prekėms išaugo nuo 18 iki 21 proc. Jį mokame visi, pirkdami kiekvieną prekę, smulkmeną. Sumažintos motinystės išmokos, nedarbingumo apmokėjimas, net darbo neturintiems žmonėms užkrautas privalomas sveikatos draudimas, sumažintos pensijos. Visus palietė gyventojų pajamų mokesčio įstatymo pakeitimai, verslininkus - pelno mokesčio įstatymo pakeitimai. Neklysta tik tas, kas nedirba. Tačiau negalvoju, kad taryba ar seimo narys balsavo už tuos sprendimus tyčia, norėdami kažkaip konkrečiai pakenkti žmonėms. Gal trūko išmanymo, informacijos, detalio analizės, gal spaudė terminai, nebuvo galimybės viską iki smulkmenų išblusinėti. Kritikuoti ir smerkti lengviausia.
2012 geguzes 15, 22:17:50
Oi
kaip nepatogu tokie, kurie nieko nebijo, kurie nesusisaiste jokiais susitarimais, bendrais reikalais ir kuriu niekaip neina valdyti. Tada ir traukiami vieninteliai ginklai , kuriuos pries tokius zmones turi - zeminimas ir smeiztas. Neturit pries ta Varaska nieko, tai ir prasideda jo asmeniniu savybiu arpavimas. Gerai, kad zmones skiria pelus nuo grudu. Laukiu ziniu is to posedzio, kurio metu bus suduotas kirtis neskaidrumui, melui ir korupcijai. O Varaska gerbiu kaip nesusitepusi politika, kuris nebijo kalbeti atvirai. Tai parodo, kad jokiu chiti miti su sitais veikejais jis neturi. Kitaip ir jis tyletu.
2012 geguzes 15, 20:10:56
!!!
Mantas, bene vienintelis is Kazlu Rudos politiku,kuris nepabijojo ir stojo ginti zmones nuo kosminiu sildymo kainu, kurios jau baigia atimti paskutines kelnes. O ka padare dabartinis administracijos direktorius su savo \"draugais\". Ar ne jie uzkrove sia nasta??? Na bet mes lietuviai jau tokie esam, kuo labiau musa, tuo labiau mylim. Ar tai ne tiesa?
2012 geguzes 15, 19:28:53
...?
Trečiadienį šaukiamame Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos posėdyje numatoma iš pareigų atleisti Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją Vaidmantą Pabedinską. Ką numatoma skirti į atsilaisvinsiančias politinio pasitikėjimo pareigas, viešai neskelbiama.
2012 geguzes 15, 16:00:03
Tik tiek to pritariu
Nemanau, kad ant M.Varaškos čia kas nors pyksta. Keleto komentatorių jis tiesiog tik kritikuojamas dėl jų manymu spaudoje nevykusiai pasirinktos politinio oponavimo formos ar jo paties asmeninių charakterio bruožų.
2012 geguzes 15, 15:36:17
Pritariu
tam, kad būtų viskas vieša ir viskas aišku. Nereikia pykti dėl M. Varaškos straipsnio. Džiaukitės, kad atsiranda žmogus, kuris viešai pasako kas yra kas. Asmeniškai nepažįstu šio žmogaus ir jo darbų nesiimu vertinti, bet, kad viešumo reikia- tai fakrtas. Nelabai suprantu muzikos mokyklos pavadinimo pasikeitimo reikšmingumu. Kaip vaikai buvo mokomi muzikos dalykų, taip ir mokomi. Buvo žadama dar papildomų menų, dramos užsiėmimų. Ar jie yra? Dailės lyg ir yra, o gal ne? Tylu, ramu, nei spaudoje, nei visuomenės gyvenime. Šitiek buvo diskusijų, metai praėjo, norėtūsi apie tai daugiau sužinoti.
2012 geguzes 15, 14:04:59
Mantas Varaska
Komentatoriams:
Apie dabartine Kazlu Rudos dauguma ir ju tarpusavio santykius:
suduvosgidas.lt/lt/?cid=60799&new_id=92863. Cia rasite viena is daugelio pavyzdziu, kaip viesai priesinosi vietos politikai.
Apie 2011 m. vasaros valdzios pokyti ir pavasario TS-LKD bendradarbiavima. Buvo sutarta siekti prijungti TS-LKD narius savivaldybes taryboje prie daugumos, taciau ne griauti to meto koalicija. Veliau iskile JS ir buvusiu NS atstovu nesutarimai nuo manes nepriklause.
Apie menu mokykla. Savivaldybes administracijai ir politikams buvo irodytas teikiamu reorganizacijos sprendimu nepagristumas, jie buvo pakeisti ir ivykdytas tik juridinio asmens pervadinimas. Drauge buvo irodytas savivaldybes nepasirengimas vykdyti menu mokyklos reforma, kadangi lesos biudzete tam nebuvo numatytos. Tai pat pazymesiu, jog meras V.Kanevicius, tarybos narys G.Vaisnora ir mokyklos direktore yra liudininkai to, jog as atsisakiau buti R.Zigaicio atminimo iteisinimo iniciatoriumi ir siuliau ta padaryti savivaldybes mero suburtai iniciatyvinei grupei.
Del dalyvavimo savivaldybes pozedziuose. Sia teise nepiktnaudziauju, taciau zinau kokie sprendimai priimami ir kokios ju spragos. Tai liudija ir Konkurencijos tarybos tyrimas, kuris prasidejo nuo triju savivaldybes sprendimu palyginimo. Gaila, jog tokiu sprendimu nepastebejo tie, kurie nuolat sedi posedziuose.
Del sekancio posedzio. Kalbesime racionaliai, motyvuotai apie tai, kaip per 10 metu kazlurudieciai mokejo uz sildyma dvigubai daugiau nei turejo ir ivardinsime uz tai atsakingus asmenis. Jokio pykcio, jokiu emociju, jokiu nuoskaudu. Tik issami savivaldybes silumos ukio veiklos analize.
Del milijoniniu lesu. Turiu pakankamai argumentu, jog butent JS nariai sieke jas skirstyti skaidriai ir nesilankstant asmeniniams verslo interesams. Rytoj bus gera proga tuos argumentus pateikti.

Pagarbiai,
2012 geguzes 15, 13:36:25
Citata
iš M. Varaškos straipsnio ,,... savivaldybės politikams jau įprasta veidmainiauti ir net žemintis kai esant reikalui vėl galima sutartinai padirbėti skirstant ar įsisavinant milijonines lėšas...\".
Ją perskaičius susidaro įspūdis, kad p. M.Varaška labiausia ir įsižeidęs būtent dėl to, kad kažkas kitas, o ne jis, per savo statytinį buvusį vicemerą G. Bielskų ir jaunasūduvius tarybos narius tas milijonines lėšas skirstys. Gal čia ir pakastas šuo, kodėl Seimo narys ir jo jaunasūduviai sklidini pykčio dabartinei valdančiajai daugumai? Jie jauni. Oi kaip jiems visko dar reikia. Tai ne šitiems seniems politikos krienams, kurie per savo gyvenimą jau viskuo apsirūpinę.
2012 geguzes 15, 11:52:54
Pritariu asm nuomonei
pasiklydo Varaška savo ambicijose bei intrigose ir kaltina dabar visus iš eilės. \"2011 m. kovo mėnesį sutariau bendradarbiauti su minėta frakcija Seime. Į ją atėjau viduje apsisprendęs ir neprašydamas jokios naudos ar politinių pareigų. Drauge buvo sutarta siekti ir bendros valdančiosios daugumos Kazlų Rūdos savivaldybės taryboje. Šis susitarimas buvo įgyvendintas po kelių mėnesių, vietos TS-LKD tarybos narius pakviečiant į valdančiąją koaliciją\" : čia citata iš Varaškos viešo pareiškimo. Vilniuje tarėsi su konservatoriais , Kazlų Rūdoje derėjosi su Vaišnora ir Klimu. Po kelių mėnesių palaimino Vaišnoros nuvertimą , nes reikėjo įgyvendinti susitarimą su konservatoriais. Dar gražiau prišposino , kai būdamas seimo konservatorių frakcijoje , jiems už nugarų susitarė su Oleku, JS aktyvą sustatė į socialdemokratų partija, o Kazlų Rūdoje su tais pačiais JS-socdemais nuvertė konservatorių administracijos direktorių Valiuką. Ir dabar viešai beldžiasi į Daugialos ir Bučinsko sąžinę. Didelės kiaulės diiiiiidelės akys - štai kas gaunasi iš to seimo nario.
2012 geguzes 15, 11:20:56
Asmeninė nuomonė
TO JC
Ar dažnai M. Varaška, būdamas Seimo nariu, sėdi ar sėdėjo savivaldybės tarybos posėdžiuose ir labai jau giliai gali komentuoti kas ten vyko ar vyksta? Gal vos keliuose buvo. Ir dabartiniame straipsnyje rašo, kad pasirodys artimiausiame...tačiau vėl ne su gera žinia ar iniciatyva, bet pagarsinti kažkokias intrigas, sukiršinti žmones. Matyt dėl to, kad nuimtas jo statytinis vicmeris, pykčiu netveria. Tarybos posėdžius lankantiems administracijos ir sav. įstaigų darbuotojams bei tarybos nariams labai įsimintinas buvo posėdis, kai Seimo narys ypač stengėsi perkalbėti Tarybą, kad nereikia steigti menų mokyklos, pavadinti jos maestro R. Žigaičio vardu, kad ji Kazlų Rūdai nereikalinga. Aikštingajam mūsų Seimo nariui tikriausiai labai nepatiko, kad tokį gražų sprendimą inicijavo ne jis, jo vadovaujama JS, o visai kiti žmonės. Tikriausiai niekaip negalėjo susitaikyti, kad R. Žigaičio menų mokyklos įkūrimo nuopelnai atiteks kažkam kitam, o ne jam. Didžiausią šaršalyną ir intrigas pats Seimo narys ir buvo tada užvedęs. Visa spauda apie tai tada rašė. Ar jau pamiršot? Kazlo ir kitų politikų buvę-nebuvę, tikri-tariami nesutarimai ir susitaikymai - tai tik asmeniniai politikų santykiai. O pagalių kaišiojimas menų mokyklos kūrimui - tai viešojo intereso ignoravimas. Juk kalba ėjo apie mūsų vaikų išprusimą, jų lavėjimą, kūrybinių talentų ieškojimą ir kitus gražius dalykus, susijusius su mūsų jaunimo dvasiniu tobulėjimu.
Retai sutiksi jauną žmogų, kuris būtų toks savimyla, pasipūtęs, taip persisunkęs pykčiu ir neapykanta viskam, kas vyksta ne pagal jo planus ir norus.Tai asmeninė mano nuomonė. Niekas neuždraus man jos pareikšti, net jei kritikuoju Seimo narį. Kaip LR pilietis galiu kritikuoti ne tik jį, bet ir Prezidentę, Premjerą, ministrus... Tokią teisę aš turiu. Tą man leidžia Lietuvos Respublikos Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo įstatymo II skyriaus ,, Informacijos laisvė ir apsauga“ 9 straipsnis-
Teisė viešai kritikuoti valstybės ir savivaldybių institucijų bei įstaigų, pareigūnų veiklą. Ten rašoma, kad kiekvienas asmuo turi teisę viešai kritikuoti valstybės ir savivaldybių institucijų bei įstaigų, taip pat pareigūnų veiklą. Lietuvos Respublikoje draudžiama persekioti už kritiką.
:)
2012 geguzes 15, 09:10:08
:D
jooo,geriau gulet lovoje....:D tai niekuo nesirgsi,nebent atsiras pragulos :D
2012 geguzes 15, 08:11:48
Idomu
Gerb. Vyteni, propoguojate vis dviračių sportą, o mano giminėje vienas dviračio mylėtojas nuo prostatos vėžio numirė... Ką Jūs į tai?
2012 geguzes 14, 21:41:50
Vakar vyko gariosios Kauno dviračių maratono žiedinės lenktynės, kurių pagrindinėje distancijoje dalyvavo ir dviratininkai iš Kazlų Rūdos. Kartu su pajėgiausiais Lietuvos dviratininkais pačioje pagrindinėje ilgiausioje distancijoje nuostabioje žiedinių lenktynių trasoje Čiurlionio tilto komplekse save išbandė Šarūnas Litvinaitis, 19-metė studentė Gabrielė Gelgotaitė, Marius Turauskas ir šių eilučių autorius. Beje dalyvavo ir žymus pasaulio dviratininkas, garsių Tur de Franc lenktynių dalyvis Ignas Konovalovas. Taip pat šiose lenktynėse puikiai pasirodė Kazlų Rūdos dviračių kroso prizininkai - Andrejus Dolgovas ir Audrius Žemaitaitis, kurie retkarčiais persėda ir ant lenktyninių dviračių. Šiose Kauno dviračių maratono garsiosiose lenktynėse dalyvavo daug dviračių kroso meistrų, kurie praeitą savaitę dalyvavo Kazlų Rūdos dviračių krose. Šį maratoną organizuoja orientavimosi sporto klubas \"Takas\". Deja Kazlų Rūdos orientacininkams dėl biurokratinių barjerų ant dviračių sėstis negalima, nes tai kitoks sporto šakos pavadinimas. Biurokratiniai barjerai ignoruoja dviratį, kaip puikiausią visų sporto šakų bendrosios ištvermės ir puikiausią sveikatos ugdymo priemonę. Todėl apie šio romantiško sporto grožį siūlome pažvelgti:


kazlusporto.puslapiai.lt/dviratis/kauno-maratonas/index.htm


Kadangi man asmeniškai šių lenktynių - maratono varžybos buvo kaip pagrindinė sveikatos lygio pasitikrinimo priemonė prieš išvykstant dviračiu į Londono olimpiadą. Tos kelionės metu manau, kad galima bus daugiau papasakoti apie moderniškesnį požiūrį į sportą ir į sveikatos stiprinimo problemą. Sutikime, kad sveikatągalime įgyti tik ją stiprinant.

Su pagarba
.trenerisVytenis
2012 geguzes 14, 16:38:14
Parašykite ką nors geriau.
O`be intrigų negi nieko daugiau negalima parašyti? \"Jei bogu\" - užkniso skaityti peštynes prie lovio, lyg būtų alkanos kiaulės. Negi nieko nėra savivaldybėje prasmingesnio?
2012 geguzes 14, 14:17:34
JC
Oi gynejai \"politiku\" didieji:) Cia ne pletkai buvo parasyti, o viesi Daugialos. Bucinsko, Vaisnoros ar Klimu pareiskimai tarybos posedziuose ar rinkiminiuose susitikimuose. Nepasimeskite slangomis, neieskokite durneliu.
2012 geguzes 14, 12:36:08
Kokią problemą nagrinėjo?
Baikite mūsų seimūno \"turistines\" keliones po frakcijas narstyti. Juk jis nepartinis ir kur nori, ten keliauja pagal rinkėjų politinių įsitikinimų spektrą.
Geriau jo kas daktarinės disertacijos temą mestelėtų. Įdomu, kas jis moksliškai nagrinėjo?
2012 geguzes 14, 12:17:13
JOOOooooooooooo
Po tokio vietinės politikos pakomentavimo mūsų Seimo narys parodė visą savo ,,aukštąjį pilotažą\". Dabar jau tikrai nesistebiu jo turistinėmis kelionėmis per frakcijas...
2012 geguzes 14, 11:31:16
:)
M. Varaška savo elgesiu panašėja į Gražulį ir Veselką :)
2012 geguzes 14, 11:29:38
Prašalaitis
Kad žurnalistė ar koks politikos apžvalgininkas taip pareikštų savo pastabas apie politikų rietenas nebūtų keista, bet kad jaunas Seimo narys nusileidžia iki senų turgaus bobų lygio, aiškinantis kažkokius praeities politikų pletkus, apkalbas ir rietenas -nei gražu, nei pagirtina, nei solidu.
Jis yra Seimo narys, mūsų atstovas Seime, juolab nepartinis. Turėtų visus vienodai atstovauti. Įdomu, kodėl taip aktyviai nereiškė savo pozicijos ir nekritikavo vietos politikų intrigų, kai jo jaunasūduviai vertė A. Vaišnorą iš merų? Bet kai nuimamas jo sąrašo žmogus - vicmeris Bielskus - uoliai imasi komentuoti kelių metų pletkus ir politikų tarpusavio intrigas. Toks advokatavimo būdas, kurį pasirinko Seimo narys, man asmeniškai kelia šypseną.
2012 geguzes 14, 04:44:21
Pirmiausiai, pagarbos vertas Manto Varaškos DAKTARINĖS DISERTACIJOS APSIGYNIMAS.

.trenerisVytenis
2012 geguzes 13, 22:38:01
Taaaip
tik viesumas ir gali istraukt sitas ziurkes i dienos sviesa! saunuolis Mantas!
2012 geguzes 13, 21:17:42
BeTabu,
Vertas pagarbos,Varaškos straipsnis, kad daugiau tokių politikų... o demagogija, jau per daug užvaldžiusi musų valdžią, tad apie pagarbą bei rinkėjų problemas nėra kada galvoti.
2012 geguzes 13, 09:43:28
Intrigos ir intrigos, ir per jas nematoma, kas dedasi Lietuvoje; į kur Valstybė nusirito. Ir vis per intrigas nėra jokios vienybės, nėra jokios idėjos. Visas dėmesys tik į lovį į savųjų interesus, nėra kada pažvelgti į fundamentines (lietuviškai - pamatines) problemas.
2012 geguzes 13, 08:32:04
Labai geras
M.Varaskos straipsnis, tiesiai i 10-uka. Nera pas musu politikus jokiu vertybiu, viena diena ,\"sika\" vieni ant kitu, o kita diena jau \"buciuojasi\". Palinkejimas butu vienas, negerbiat saves, tai bent kiek prisiminkit mus-rinkejus!
2012 geguzes 12, 18:54:44
Už pilietinę drąsą ir atvirumą tikrai galima Mantą pagirti, mes matome, kad straipsnyje įvardinti ponai \"prisiekusieji\", išdidžiai vadinantys save \"politikais\", neva \"visuomenės atstovais\" tėra nesugebančių dirbti be intrigų, su vaikiškų ambicijų, elgesio anomalijomis, stipriai kamuojamų nepilnavertiškumo jausmo nedidukė bandelė...
2012 geguzes 12, 17:13:10
Gerai
kad atsiranda tokiu, kurie dar paviesina tai,kas vyksta politiniame gyvenime, padeda atskleisti tikruosius musu didziu politiku veidus..
2012 geguzes 11, 22:42:32
KLAUSIMELIS GERAS :)
Tikrai. Daugiau tokiu. Tegul zmones pasisako. Saunuoliai!
2012 geguzes 11, 21:52:58
Hmm
nu baisu kas darosi kazlu valdzioje...
2012 geguzes 11, 13:57:32
Nepasitenkines sistema
Kada pagaliau savivaldybes sistema pereis is pasyvios i aktyviaja puse?
Kaip gali buti laimingi zmones, kai valdininkai veikia principu, kol rasto nera, tol problemos nera. O aptarus problemas gyvai, niekas nesiteikia pasivarginti. Dar butu gerai, jei bent i rastus reguotu. O tai dar senas nuo trybiniu laiku principas veikia PISI PRAPALA. Ateini su rastais ir dar turi po kabinetus begioti ir stebeti, kad kur stalciuosie pas kuri nors vadininka nepasimestu.
2012 geguzes 11, 09:30:21
Tai jau tikrai
kad mamos meile stebuklinga. O Onute - kazkas nesuvokiamo...Is kur tiek stiprybes, tiek sveikatos ir uzsispyrimo gyventi? Linkiu jai sveikatos ir Dievo palaimos. Kaip ir visom mamom.

Laikraščio peržiūrai reikalinga Acrobat Reader programa, kurią galite nemokamai parsisiųsti paspaude šią nuorodą: http://get.adobe.com